vecka 45

denna vecka som är vecka 45 kommer att se ut ungefär så här: 
måndag: promenera ute och springa lite ca 50 min! 
tisdag: Dressyr för Camilla 
onsdag:Försöka att komma ut och rida lite. 
torsdag:Dressyr 
fredag: Dressyr 
lördag: Kuriren mästerskapen, dressyr LB:1 
söndag:kuriren dag 2 hoppning LC,LB (eftersom att de ej finns någon högre klass). 
 
I dag var jag ute och gick med Barbie,Anna och Trolle.
Vi joggade även lite då & då. Vi var ute i ca 50-60min. 
I morgon är det alltså dressyr på schemat -.-
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra höglander

men så söt hon är lilla trollet hihi, lycka till i helgen!! jag håller alla tummar å tår <3

Svar: hihi ja! mm vi ska göra vårat bästa <3
None None

2012-11-05 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0