tell me something i don't now, tell me something i care about.

I dag så åkte jag till stallet direkt efter skolan. Mockade sedan gjorde jag i ordning for ut och skrittjobbade sen gick jag in i kalla ridhuset. Började med att trava, i ett rätt friskt tempo sedan började jag att jobba henne mera. Red mycket på volt i dag och försökte få henne avslappnad och mjuk. I galoppen red jag mycket snabba och korta galoppfattningar så att hon skulle få med bakbenen och sätta sig i fattningarna. Avslutade sedan med att rida igenom programmet ett varv. 
När jag ridit klart så blandade jag maten, gick ut med höet åde. 
Satt uppe i teorisalen med en massa stallisar och pluggade lite, mysigt! 


 
 
Min fina lilla ängel 
Min fina lilla häst, du är saknad för varje dag som går.  Ingen kommer någonsin kunna tabort spåren efter dig, jag fick spendera ett halv år med dig av de kanske jag spenderade 3 månader på ryggen resten från backen...   De må vara dom både bästa men samtidigt dom värsta minnena jag haft. 
Din plats är och kommer alltid att finnas kvar min älskade Indra!  
 
För er som inte har läst bloggen tidigare kan kolla filmen.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0