Running away from your problems is a race you never win.

I dag har jag inte varit på min skola alls då jag & mamma åkte till Piteå, vi skulle på studiebesök på Grans naturbruksgymnasie. Jag har ju haft funderingar på att gå de gymnasiet och då ville vi fara o kika! De var en jätte gullig syo som visade hos runt och berättade. Hann även träffa Angelica! 
När vi var klara där åkte jag & mamma in till Piteå och åt Thai mat. I dag är de bara 23dagar kvar innan jag sätter mig på ett plan som kommer att ta mig till gladare dagar & varma stränder, de ska bli såå skönt att få åka i väg ett tag speciellt över jul! Men kommer sakna min älskade ponnyplutt enormt mycket!  
I alla fall när vi hade ätit gick vi på en affär och jag köpte lite saker till Indras "hörna"  lite ljus åså. 
Sen åkte vi hem till Luleå igen. 
Hann rida i varma i dag oxå innan ridlektionerna började! 
Både i dag & i går har hon varit en dröm  att rida i dressyren alltså. Allt jobb jag har lagt ner nu under hösten har verkligen gett resultat är så nöjd med henne så ojj ojj! 
I morgon har Marie henne hon ska rida henne & sköta om henne så de blir min stallfria dag. 
 
Barbie 

Tänk vad stor skillnad de kan bli på ca 1år! 

Bernie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0