Onsdag!

Sitter hemma och tittar på Stalkers på tv3. Kom hem från stallet vid halv 9. Åkte dit i dag direkt efter skolan. Red ut med Anna och trolle efter vägarna, nu när snön har kommit och bilarna har packat i hop de så gick de faktiskt bra att rida på! 
Jag tycker själv att de är riktigt viktigt att variera underlag. Nu när de har varit så dåligt ute så har de blivit riktigt mycket inomhus ridning vilket jag inte riktigt tycker är trist. Och i vårat kalla ridhus så är de inte riktigt så bra unerlag de är rätt tungt och djupt. Därför så passade jag på i dag att rida ute på ett "hårdare" underlag. 
 
Senare på kvällen så for jag ut och skrittade med Simone i 45min, vi pratade mycket om bloggen hur vi ska kunna utveckla den. Så klart en hel del annat givetvis. mysigt var de, vi fick även se norrskenet på himmlen! 
 
 
Den här veckan kommer det att vara en hel del bilder på Indra för de var just den här helgen för ett år sedan som allt helvete började som tyvärr tog sitt slut den 4 april..  Så ni får stå ut med att de kommer mycket bilder på just Indra och kanske texter i bland, bara för att jag saknar henne så otroligt mycket och jag börjar först nu inse att hon inte finns vid liv och att jag troligtvis aldrig mer kommer få se/röra henne igen. Den tanken gör riktigt riktigt ont.. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0