Nu är bloggen igång igen!

Jag kan nu medela er stackare som fortsatt följt våran blogg även fast vi aldrig bloggat.. 
Men nu har jag lagt min vanliga blogg åt sidan och ska göra de under en tid! Men jag var doc då sugen på att ha en hästblogg så då "börjar" jag om igen , hade jag tänkt! 
 
I dag så red inte jag Barbie utan lilla Isabelle var i stallet. 
Så jag lät Isabelle rida hela passet på barbie i kalla ridhuset, hon fick rida lektion för mig. Vilket jag själv tycker är nyttigt för min framtid. 
Så vi började med att hon fick trava på lina i båda varven! Sen så släppte jag dom på halva fyrkanten då hon fick känna på att Barbie lyssnade å henne. Dom ökade/minskade gjorde halt osv. 
Sen fick hon även testa på att galoppera på henne, dom båda var så duktiga de är tur att Barbie är så snäll som hon är! 
 
I morgon förbereder vi dag 2 hoppträning för Linda, Vi hade hoppträning i fredags oxå. 
Vi jobbade mycket med följsamhet och att man ska ha ett jämt tempo igenom hela "banan/ övningen" från en början var hon bara allmänt jobbig men sen i slutet löste sig de mesta och allt flöt på som de brukar. Man får inte glömma bort att de är hästar och inga maskiner. 
Fick mycket komplimanger & berömm utav Linda när vi var klara vilket gjorde att de kändes så mycket bättre! 
 


 
  
Där var en hel del bilder från våra hemma tävlingar som vi hade tidigare :) 

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

åh så himla fina ni är emelie!

Svar: aw tack hannah!
None None

2012-11-05 @ 21:41:00
URL: http://teamha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0