Markarbete me Akeley

Mamma kom å hämtade mig på skolan idag vid lunch flr skulle till en fotspecialt osv, for iallafall å kollade på lite olika sadlar för måste ju köpa en ny sadel då min har blivit för liten å trång för akeley..
Så måste börja leta efter ny.. När vi var klara på stan for jag direkt till stallet å red, hade hacket i dag igen för att såret ska få läka ordentligt, jobbade mkt lydnad å mkt övergångar från trav till skritt galopp till trav,så hon ska bli mer lyhörd för mina hjälper å tygeltag för på hacket vill hon gärna bara lägga sig i handen å dra emot..
Red lite över cavaletti oxå å jobbade vidare:)
Men det gick bra sen i slutet blev det bara att hon ville börja hänga lite igen eftersom hon inte riktigt orkade sätta sig å jobba nå mer.
på kvällen skrittade jag å Emelie ut på långtur i kylan å jag kan då verkligen säga att mina händer å tår var IsbitaR sen då vi kom tillbaka :v Ajja det är då härligt att det börja komma snöö!!:D
Ge gärna förslag vad ni tycker vi kan blogga om förutom om Barbie å akeley då såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0