Let me tell you a story!

Orkade verkligen inte blogga nå i helg,men kan göra de nu ist. I lördags så var jag inte i stallet mamma fixade allt och Barbie vilade! Så jag fick umgås med mina fina vänner utanför stallet, riktigt kul sedan sov vi hos Peter.
Vaknade upp på söndagen käkade sen åkte vi till stallet. Red i kalla lite markarbete eftersom de inte har varit nå på hela veckan.
Sen så gjorde en tjej min dag hon skrev till mig på chatten, så sööt!
I dag ska jag försöka ta mig ut och rida men vi får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Alva


Din blogg är verkligen bäst på alla sätt!
Dina bilder är superfina, dina inlägg är så bra skrivna!
Go girl! Du är grym!!

Skulle verkligen värma om du ville kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar?:) men du behöver absolut inte, bara om du vill och har lust!:)

Fortsätt så!<3
Kram en av dina bloggläsare!

Svar: aw tack, blir så glad :') Självklart kollar jag din blogg oxå!
None None

2012-11-19 @ 09:09:52
URL: http://alvacronehag.blogg.se
Postat av: Marie-lulearyttare

Vem vill inte ha henne? "Min" fina lilla sköt-ponny

Svar: haha jåå
None None

2012-11-19 @ 12:28:26
URL: http://lulearyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0