kurirentävlingen

Hej!
Hann inte blogga nå igår men igår debuterade ju jag och akeley våran första dressyrtävling, hon var så sjukt mkt finare än vad jag trodde hon skulle vara eftersom jag inte kunnat rida nå ordentligt i veckan, men hon var iallafall sjukt fin å lydig å jobbade jättebra.
Väl inne på banan blev hon jätterädd för domarn men jag fick henne ändå att gå förbidär åsånt men hon var lite spändare under programmet:)
Men är ändå jättenöjd med tanke på hur jag kunnat "förbereda" mig...
Sen i LC idag så fick jag ett pet på Sista hindret!men hoppade ju må hacket å hon gick faktiskt jättebra ändå!:)
Red sista klassen oxå å den gick hon såå sjuuukt bra på!! Hade svinbra flyt å fick jättebra vägar så vinst å även snabbast tid i hela klassen! :D
Blev även ett silver i KurirenMästerskapen!:D
Rätt så lyckat slut på tävlingsäsongen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0