Kuriren dag 1

I dag var de ju som sagt dressyr. De var barbies allra första dressyr tävling så hon var tyckte att se var konstigt att de inte fanns nå hinder.. Och att se var staket å så var hon även spänd för domaren.. Men jag är ändå jätte nöjd över henne, när jag sen skulle gå ut från banan så började domaren prata med mig hon sa att Barbie var en riktigt fin ponny och en snygg modell som hon hoppades på att få se mer av, hihi så de var rätt kul å höra sånt oxå!
Vi red i hop 61, 37 procent jag är nöjd över de med tanke på hur spänd och laddad hon var.

I morgon skolar vi om till hoppning. Då jag kommer att rida dom 2 sista klasserna LC, LB.
Ska ta och försöka att hoppa i säng nuu..
De var även riktigt kul att få träffa många vänner i dag, har inte träffat dom på ett tag så de var kul! :-)

(Bilden är ej från i dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0