Ingen sadel osv..

Igår hade ju vi markarbete, för det första så var akeley jättepigg å hon höll på att tjorva hela tiden å var jätte stressig å kändes jätte konstig varmed i början på övningarna men sen blev hon bara värre och värre å tillslut visste vi inte äns vad jag skulle göra å hon var svinsur hela tiden så då tänkte jag att det kanske var nått med sadeln.. Vi håller ju på att leta efter en ny sadel eftersom min har börjat bli lite förliten men den har som ändå sett ut att sitta helt okej, men jag tänkte då iallafall att det kanske var den så då hoppade jag upp barbacka å hoppade å då gick hon ju exakt lika avslappnat å fint igen åder är så konstigt för när man provar sadeln åsånt så verkar den ju i te klämma alls å den sitter ändå inte dåligt men tydligen så måste det hu vara nått med den eftersom hon fick helt damp av den.. Så jag ska ju absolut inte rida med den nåmer utan måste försöka hitta en ny så snabbt som möjligt, oxå är det ju klubbtävling ihelgen å då måste jag ha en sadel som är Alldeles förstor för mig men akeley kan då iallafall ha den och huvudsaken så klämmer den ju inte... Men vi får väll se hur det går på lördag.. Jag lär då fara runt som en liten trasdocka i den typ x| ajja det går nog braa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0