häst rubriker..

Tycker att det är rätt svårt att komma på rubriker till hästbloggar antingen blir de t,ex Onsdag eller vart man har ridit.. 
Men i alla fall så har jag varit i stallet i dag jag började med att skritta fram ute jobbade henne lite hon är så mycket finare ute! Sedan joggade jag henne lite i traven. Gick därefter in i ridhuset jobbade mycket med bakbenen som vanligt i dag var dom betydligt bättre:D Gjorde mycket övergångar så hon ska bli mer kvick! Red igenom programmet. Gick ut och travade av henne ute på hårdare underlag! Lät henne trava på och sträcka ut benen. 
När jag skulle ta på mig mina tretorn så sprack den andra stövelns dragkedja... Blev gode less,de är så dåliga dragkedjor på tretorn stövlar..! 
Så de var lite panik med att hitta några stövlar till att ha i helgen men de löser sig, antingen kunde jag låna Linda Fredrikssons/ Linneas :) 
Kunde inte vara så länge i stallet i dag utan åkte hem vid 18, så har jag pluggat till 20. 
Har tagit med mig mitt hopptävlingsträns och martingal som jag tänkte smörja upp, så har jag mindre att göra i morgon smart! 
 

 
You are my sunshine! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0