Everything is going to be alright maybe not today but eventually.

Rubriken får tala för sig själv men i bland äree såå.
I dag gick hoppträningen helt ok, hoppade bana 1m och sen 1,10. Allt flöt på helt okej hon blev lite tjurig en gång för att jag var och mixtrade för mycket. Sen när vi kom till en linje på 1,10 så var de en kombination i slutet och mim häst är ju inte lite sjuk då hon hoppade A hindret typ liggandes på sidan sen höll vi på att krascha men då hoppade hon B -hindret utan att ens ta i! Doc slet de rejält i min rygg och nacke.. De gör ont att bara öppna dörrar..
Hoppade banan ett varv till sen så att de skulle sluta bra och då gick hon som en klocka,mim älskade krigare ❤

Får se min älskade lillebror & pappa på måndag som jag saknat dom! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0