dream as if you'll live forever,live as if you'll die today.

Med denna knasiga rubrik sparkar jag i gång inlägget. 
I dag är en dag jag bara vill sitta hemma låta tankarna flöda och bara lyssna på musik, se film och ta de lugnt! 
Marie har ju Barbie i dag så hon rider henne oxåå. I morgon ska jag ut coh långskritta för nu har hon gått så mycket i ridhuset,stackarn..
På fredag kommer Linda då blir det hoppträning. 
Nu har jag bestämmt mig för att rida klubbisen iaf, jag var inte så sugen på att göra de från början, men jag gör de ändå. 
Ska rida 1m & 1,10cm. Var så tveksam på om jag skulle rida den eftersom att den börjar först klockan 16 och de var hockey osv. 
 
 
Följ mig på Instagram de är ett måste ni hittar mig till namnet: eemeliell där laddar jag upp bilder från olika tillfällen! 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta mig ett bad efter de står jag i gång ytterligare en Johan Falk film, skulle jag tro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0