---> Stallet

Slutade tidigare idag(SkönT) så far mot stallet nu, höll på att säga att jag kanske måste börja packa till tävlingarna men så kom jag på att dem är ju hemma.. Tycker såklart det är roligt att fara å tävla längre bort men de är ju alltid skönt att tävla hemma och här är ju alla kompisar som inre tävlar längre bort :)
Åsså slipper jag ju packa å planera så mycket,
Blir nog att bara rida igenom programmet å sen kanske fara ut en sväng,får väll hoppas att hon är bättre i munnen så jag iallafall kan rida med bett på lördag Elr imorn, men stoppad en jöttebra salva på hon igår så vi får väll hoppas att den ger resultat ;)

Bloggar väll mer ikväll då :)

Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0