Svar på kommentar

Hur gick det för ´dig och Simone i Älvsbyn då ni var och tävlade?

Ja Emelie har ju redan berättat hur det gick för henne..
För mig gick det bra på Lördagen red jag bara en klass LA i den kom jag tvåa hon hoppade jättefint men hade en annan padd under sadeln så den typ snurrade half under banan...
På Söndagen red jag två klasser LB och LA i LB tävlade jag på vanligt bett brukar alltid tävla på pessoa men hon hade varit så lugn hela helgen så därför skulle jag prova hoppa på det iallafall hon hoppade jättebra och vi Vann LB och LA bytte jag till pessoat igen för man måste ha lite mer tryck i den klassen och LA Vann jag också :D
Så helgen gick ganska bra!!;)

Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0