summertime!

Så otroligt skönt att de är sommarlov! Man har så mkt tid över eller ja i alla fall mer än man har när de är skola.
Har tillbringat hela den här dagen i stallet med Simone! Först så red jag Marinata ute i skogen lite galoppjobb och hoppade lite småhinder, hon har börjat ta för sig mkt mera nu och byggt upp lite självförtroende, vi "hoppar" titthinder och hon flyger över;) Så de är riktigt roligt att se skillnad!

Barbie fick också ridas över lite små hinder i skogen men inte så mkt. Skrittade mest på hertsö kullar och klättrade lite med hon!:)
Nu i kväll så tog vi på oss skolavslutnings klänningarna och fotade lite bilder med ponnysarna!
I morgon så har jag bara Barbie och jag hade tänkt att antingen tömköra eller rida dressyr.
I helgen har jag båda ponnyerna:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0