Saknar dig så de gör ont <3

I dag är det precis 2 månader och 2 veckor sedan världens finaste Indra lämnade oss. Saknaden av dig är enormt stor även om de inte märks så mkt.. Men jag tänker ändå på dig varje dag, kommer aldrig någonsin glömma dig!
Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du har de bäst vart du än i himmlen är!
Ville bara säga att jag tänker på dig varje dag och varje onsdag tänder jag ett ljus för dig,saknar dig gmn!<3
 
 
 
 
 
 
 
Sista dagen var jag och sa hej då på morgonen du såg på mig att jag var rädd du visade och sa att jag fixar de här var inte orolig! Jag lämnade dig i hagen nån timma senare var du borta...
Du är och kommer alltid vara himmlens finaste.
 

Kommentarer
Postat av: Marie - lulearyttare

Saknar henne också SÅ HIMLA MYCKET..
Varje gång jag ser en bild eller läser en text om henne gråter jag för mig själv...
SAKNAR FINASTE INDRA <3 :'(

Svar: Jag vet Marie... <3
None None

2012-06-21 @ 01:33:15
URL: http://lulearyttare.blogg.se
Postat av: Sandra

varför gick hon bort? :( <3

Svar: Hon gick inte bort vi fick ta bort henne... Hon hade så mkt fel i rygg & bäcken. (gammla dolda fel)De går aldrig att få de riktigt bra igen och hon var ingen ponny som passar att gå i en hage och på promenader för hon har inte temprament eller tålamod när hon inte får jobba med hjärnan.... I slutet när vi inte fick rida henne för veterinärena så gick de knappt att leda hon, hon hoppade till för allt och sprang nästan över en och stegra m.m de är väl den orsaken tyvärr för vissa dagar kunde hon vara hur fin som helst...
None None

2012-06-21 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0