Presentation av Simone!

Hejsan det är jag som är Simone Sjöström och bloggar på jjumpriders tillsammans med Emelie Lamppa.
Kan ju börja med att berätta lite smått om mig själv, jag bor då som sagt också i LuLeå och jag fyller 14 år i december:)
Jag äger just nu ett C-ponny sto född 2000 som heter Akeley,med henne tävlar jag i hoppning upp till nationell nivå.
Akeley köpte jag 15 november 2011:)
Innan jag köpte Akeley har jag haft ett antal ponnyer men dem kan jag berätta om en annan gång;)
På vardagarna rider jag även en busig liten B-ponny som heter Påwl f-04,
Han hade jag i två år å tävlade å tränade men blev nu för gammal för att tävla han så nu tar en liten tjej i stallet hand om han och jag hjälper hon att rida han några dagar i veckan:)
Hare gött allihopa och hoppas ni gillar våran blogg!!:)
Påwl Plutt
Påwl Plutt

Påwl!

Akeley!

Akeley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0