presentation av Emelie

Hej, jag heter som sagt Emelie Lamppa, jag fyller 15 år i september. Jag bor i en liten stad som heter Luleå uppe i norra norrland :P Jag har ridit sedan jag var 6 år kanske. Och jag har bara tävlat i ca 1 och ett halvt år!
Just nu äger jag en D-ponny som heter Okay Barbie, jag har haft henne i 2 mån.Jag har hunnit tävla upp till LB regionalt med Barbie och har bara tävlat 2 tävlingar med henne! :) Före henne hade jag en som hette Indra men hon blev vi tvungna att ta bort... Och före henne också en D-ponny som heter Munsboro Bernie men som är såld till en flicka i dalarna och han har de så himla bra!!
I bland brukar jag rida en D-ponny som heter Marinata, hon är till salu så jag rider henne när Annika inte hinner så ni kommer säkert att få höra om henne också :)

Hoppas att ni gillar våran blogg. :)

 
Indra
 
Munsboro Bernie

Okay Barbie
 
Jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0