Ponnyerna!

Min C-ponny Nemo f-02 som jag hade i 2 år men som nu står hos 2 tjejer i uppsala som han far å busar med ;)
Nemo var ponnyn jag ägde innan Akeley :)
Här är lite bilder på Nemo:)






Påwl f-04 tävlade och hade jag här hemma samtidigt som jag ägde Nemo :)
lite bilder på påwl.






Speedy Gonzales var verkligen min bästa vän och jag hade han i typ 3 år och sen upptäckte vi gamla skador på han så då beslöt jag mig för att sälja han som sällskapsponny för att han inte gick att rida mer och då blir vi lurade och nu vet jag inte äns om han lever eller vars han finns :(
lite bilder på speedy gonzales
Lite bilder på Speedy






åsså får man ju inte glömma min första egna lilla B-ponny russet Birk ;)
Han lärde mig verkligen allt! när vi köpte han kunde jag inte äns trava själv men han var så snäll å duktig :)<3
Birk är nu hos en ny liten tjej i vännes som han nu lär upp igen





/Simone

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej vad söt birk är!!

Ni har en jättefin blogg ochså

2012-06-16 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0