Onödigt

Så jävla onödig kommentar jag fick på inlägget här under de stod:
Emelie du är ju jättestor på Barbie fattar inte hur du kunde köpa henne hur tänkte du egentligen???
Exakt så står det och jag blir så jävla förbannad har ni inget liv utan ni måste sitta och kommentera andrasom har ett  mycket mycket bättre liv! Ni kanske ska ta reda på fakta först innan ni försöker leka duktiga och kommentera något sånt. Dom vi köpte Barbie av var V-Ä-L-D-I-G-T noga med att man varken var för stor eller för lång.
 
Jag har sparat IP nummret och de har jag skickat till min kompis som har kollat upp det och han fick reda på att de är från ett telia mobilt bredband eller en mobiltelefon med telia abonnemang nå mer fick han inte fram men jag har fått en e-mail adress som man kan skicka IP nummer och då får dom typ fram namn osv. Och jag kan säga en sak att jag mest troligt ska skicka in IP nummret, bara för att de ska bli så otroligt kul att se vem de är som har så lite att göra och är så desperat att man kommenterar sånt!
Bara för att jag har en sånn jävla bra ponny behöver inte ni försöka komma och förstöra. Jag älskar Barbie.
 
 du som skirivit kommenaren kanske ska skriva till mig vem du är för annars kan de hända att ditt IP nummer kan bli anmält men du väljer ju själv hur långt du tänker gå jag är redo att gå HUR långt som helst! De var väl de jag ville ha sagt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie - lulearyttare

ååå hatar såna kommentarer...
Julia fick en sån om henne & ivory också...
Men blir ju lite ledsen då nån säger sååå...
Dom ska stå för vad dom skriver!!

2012-06-26 @ 14:33:19
URL: http://www.lulearyttare.blogg.se
Postat av: Anonymt

Fan vad dumt av den som skrev de, tycker du är alldeles lagom och så
Antr jag att du är gaaanska så lätt också :D
Bra blogg

2012-06-27 @ 18:42:41
Postat av: Anonym

Villken idiot som skriver så!! Du och Barbie passar perfeckt tillsammans! Hon/Han borde tänka på vad hon/han akriver!!

2012-06-27 @ 19:50:04
Postat av: Carolina

Suck, bara avundsjuka idioter som skriver såna kommentarer, bara för att du och Barbie är grymt jävla bra tillsammans! <3

2012-06-27 @ 23:07:40
URL: http://carromella.blogg.se
Postat av: hanna - luleåryttare

alltså...du vet det redan men du är INTE för lång och du o barbie är bäst. det är säkert någon feg jävel som är rädd för konkurans på banorna haha :P

2012-06-27 @ 23:57:24
URL: http://lulearyttare.blogg.se
Postat av: angelica

Hahaha man kan ju inte annat än att skratta åt sånna kommentarer.. Snacka om avundsjuka människor som skriver sånt. :) Inget att bry sig om egentligen. Du har absolut inte för lång på Barbie, då hade ni inte fått resultaten ni har. Ni är grymma gumman!! <3
Om du hade varit för lång hade du fått höra det av dina tränare, någon jävla töntig avundsjuk kommentar är ingenting att bry sig om!

2012-06-28 @ 23:07:42
URL: http://ferlando.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad fin ponny du har :) du ser väldigt bra ut på henne, ni kommer säker gå väldigt långt tillsammans :D

2012-06-30 @ 01:10:00
Postat av: Anonym

Hej jag vill be om ursäkt för vad jag skrev i den dumma kommentaren, jag måste ersänna jag blev svart sjuk på hur långt du har kommit med Barbie. Du är varken för stor eller för lång på henne. Så jag hoppas att du godtar min ursäkt jag menar det. Det var riktigt dumt och omoget av mig. Ni passar jätte bra tillsammans. Hoppas att du förlåter mig och godtar min ursäkt.

Svar: jag godtar ursäkten men tänk dig för innan du ska kommentera ngt som du tkr till ngn de kan faktiskt såra ngn även om du inte menar de som att man ska bli sårad osv.
None None

2012-06-30 @ 10:50:32
Postat av: celise

du är då inte för lång för henne! ni passar supeerbra tillsammans!! :D

2012-06-30 @ 17:02:14
URL: http://syskonryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0