Midsommar m.m ;)

Hej!
Har typ inte hunnit blogga på ett tag för det har ju varit midsommar å annat, Midsommarn var då bra vi firade den med emelies familj på Byske Camping :)
Hon vilade då på fredagen och igår red jag dressyr i ridhuset, fortsatte jobba med det vi jobbade med för Anette i Onsdags,red ungerfär 30 min inte så jättelänge .. Idag blir det att hoppträna för mamma, ska prova hoppa en bana på Msvb så jag som får prova hoppa lite på den höjden för det det blir nog att debutera det i Övik :) får ladda upp lite bilder senare idag å troligt vis en film från hoppningen idag, för min mobil dampar typ asmkt och det går inte att ladda upp bilder från mobilen till bloggen -.-

/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0