I love you!

Tjenare, har just kommit hem från stallet ska snart dit igen och tillbringa natten där!
Började med att rida barbie i skogen ett varv själv, så de blev lite lugnare inte nå race! Hon var ganska så stark för jag hade de raka bettet med graman.. Men de gick väl ändå helt ok. Gick till banan sen jobbade dressyr de var nå hinderframme så jag gjorde som en övning att göra volter runt dom så hon ska bli snabb och komma i gång med bakbenen. De var även dressyr staket framme så red ett ordentligt dressyrpass i dag! Mormor kom sen och jag ledde henne, hon var något rädd haha! :')
 
Har inga bilder på de på datorn...
I morgon ska jag ev rida dressyr för Camilla annars själv. Och Marinata får väl gå i skogen eller dressyr, får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0