Hoppträning!

I dag hade jag somsagt hoppträning för Linda i dag hoppade vi serier två olika. Den första var att man kom in i trav bom räcke ett galoppsrång oxer sen la man då till 2 galoppsprång räcke sen 3 galoppsprång oxer. Den andra serien var räcke ett galoppsprång räcke -"- räcke! sen när vi la i hop allt till en bana så hoppade vi ett räcke från första serien som vi skulle hoppa snett igenom till ett annat räcke!
I dag var de ingen "höjd" träning utan mest flyt och bra känsla! De gick jätte bra, träningen gick ut på att få en följsam häst och att få bra språng (runda)! I början ville hon inte riktigt ta bettet men jag gjorde ingen grej av de och sen i mitten/slutet började jag jobba hon framåt och då tog hon bettet bra! De var väl mitt tränings pass ni får bilder och eventuellt filmen från de i morgon vi får se.
 
I morgon ska Barbie ut och galopptränas och Marinata lika så :D
 
  
 
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0