Forest!

Red Marinata i skogen i dag, lite galopp träning & lydnad. Hon gick bra, halt när jag ville och blev riktigt lydi och gick i form i galoppen ändå fast vi var i skogen! Red med Simone & Pål. Vi skrittade av 25 min typ mkt asfallt och sånt. Är nöjd över henne i dag. Ska ha henne nästa gång tisdag & torsdag. 

Marie hade Barbie i dag. Så hon har vilat, hon var ute  och gick med henne och  borstade. Var och plockade mkt gräs till henne;) 



Veckoplan:
Måndag: skog/dressyr
Tisdag:dressyr för Camilla S
Onsdag:Hoppning för Linda
Torsdag:skogen
Fredag:vila
Lördag:dressyr
Söndag:skogen?
Nå liknande kommer veckan att se ut, kan bli lite ändring beroende på väder.
I morgon börjar mitt sommarjobb, och de är att lära min mormor att rida x) Så får betalt för varje "lektion" :D



 
 
 
 
 
 
 
 

Haha söt ponny! De var lite bilder från hoppträningen i går;)


Kommentarer
Postat av: Marie - lulearyttare

Finaste Barbie <3<3

2012-06-17 @ 19:48:33
URL: http://lulearyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0