Dressyrpass.

Barbie fick sig ett lite enklare dressyrpass i dag, red barbacka dressyr på plan.Jobbade mkt med att hon skulle få igång bakbenen. Hon "stretade" lite i början men i slutet släppte hon och blev ganska fin! Men jag har inte ridit ordenligt dressyr på ett bra tag.. Så jag måste skärpa mig med det. Jag tkr att de är riktigt viktigt med dressyren även på en hopphäst de är nyttigt och man får en mjukare,lydigare och mer följsam häst!

I morgon ska jag ha Marinata också, ska rida henne på plan.
Sen så ska jag hoppträna med Barbie för Linda!

 

/Emelie


Kommentarer
Postat av: Klara

Hur gick det för dig och Simone på tävlingarna i älvsbyn förra helgen?=]

2012-06-16 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0