Dagens ridpass med Akeley!

Hej!
idag red jag ju bara Akeley, red ett lite lösgörande pass på hon idag, mycket öppna, sluta, skänkelviknigar m.m så hon fick jobba igenom hela kroppen. Har typ inte ridit dressyr på typ 2 veckor så jag trodde hon skulle var lite oriden å stretig men hon jobbade på jättebra å avslappnat :)
Red på det vanliga raka bettet med fasta bettringar idag, imorgon blir det nog att fara en liten lugn tur i skogen för Akeley har "hoppfri" vecka den här veckan..
På Söndag blir det iallafall att rida dressyr för Anette för hon ska hjälpa mig lite i dressyren med Akeley :)

Som de flesta kanske vet så letar jag ju som en galning efter min lilla ponny Speedy så ni får gärna sprida det vidare till alla http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=621549 .

Har typ inga dressyrbilder på Akeley så det får duga med dem här ;))











/ Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0