Vilohelg

Nä  nu orkar jag inte vänta på att Simone ska svara på frågorna längre så jag bloggar, I helgen har jag varit i stugan i Pajala. Så i fredags var jag och red henne i ridhuset på morgonen de gick ganska bra red på de tredelade hon var fin, hade gramanen eftersom att jag skulle rida mycket kort & samlad galopp!:D
I lördags så hade Camilla henne,hon vilade så hon borstade och gjorde allt åt henne! I dag så hade jag tänkt rida henne i skogen men sen började jag tänka att de blir ju 2 tävlingshelger nu irad så hon fick ha vilohelg gick bara ut på en 20 minuters promenad, de var så mycket bromsar så var tvungen att vända... 
I morgon ska jag till stallet på förmiddagen, hade tänkt att rida lite i skogen!:) 
 
Veckoplan: 
Måndag. skogen 
tisdag. dressyr för Linda? 
onsdag skogen 
torsdag dressyr lösgörande 
fredag tävling i piteå (laget LC) LB 
Lördag tävling LB 
Söndag:skogen 
 
Så kommer nog den här veckan att se ut på ett ungefär :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0