Västerås!

Hej!
har ju varit i västerås i veckan så har inte kunnat blogga nå för det har varit jättedåligt nätverk... men nu tänkte jag passa på å blogga å berätta vad vi gjort i veckan:)
i Tisdags for vi å handlade på Glada Hästen i spiltan,en jättestor hästaffär som verkligen har typ ALLT! så handlade lite saker där,tänkte ladda upp bilderna på allt jag köpt:)
å sen i torsdags var vi på Erikslunds shopping center, det var typ sjukt stort med asmkt affärer:O shoppade lite vanliga kläder där också;)
sen har vi väll mest Solat,Badat ätit god mat å bara total slappat!:)
 
Lite bilder på saker jag köpt;)
 
ett vitt Hello Kitty schabrak från Equiline:)
 
ett bara vanligt brunt träns (samma färg som martingalen jag köpte) :)
en till tävlingskjorta :)
 
en jacson hjälm:)
en speciell nosgrimma som akeley måste ha för hennes mun:)
 
Åsså köpte jag en förbygel/martingal men bilden kom inte upp på den tror jag?... sen köpte jag ett par ridskor också ;)här kommer lite andra bilder från västerås x)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0