dressyrpass

steg upp typ kl 9 idag,for till Anette å red igenom hon i dressyren ordentligt.
började med att jobba hon i traven lite serpentinbågar å mkt sånt så hon skulle bli lösjord å sånt sen jobbade vi mkt med galoppen också, Akeley gick bra var väll lite seg kanske för hon tyckte det blev så jobbigt när jag riktigt kom åt hon som;)
for hem å lämnade av hästen sen for jag å mamma till hööks,hade ett gammalt presentkort med lite pengar kvar så köpte ett pälsglans för mitt är typ slut snart...
nu blir det typ att fara tillbaka till stallet snart å rida pluttis påwl en sväng å gör klart allt åt Akley också:)
imorgon blir det nog att ta det lite lugnt med hon för fre,lör.söndag är det ju tävling i Piteå:)

Älskar dig min finaste prinsessa!<3

l
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0