Stall-dag

Har väldigt svårt för att komm va på "bra" rubriker, har ni något tips på vad man kan skriva förutom typ vart man ridit osv? Kom gärna med förslag! 
I morgon bär de av mot Piteå, rullar mot stallet vid 7 lastar och far! Har lovat Linda att rida så fint jag kan får se om jag kan hålla mig till vad jag har lovat eller o tävlingsnerverna sätter i! Ska rida första klassen med Pessoa bettet och i Lb ska jag testa ha gummibettet får se hur de funkar.
I dag så cyklade jag till stallet vid 12 mockade fyllde spån och gjorde fodret. Red henne lite på banan i kanske 30 min kollade bara så att hon var med, hade gummibettet. Badade henne direkt efter jag hade ridit så nu är hon riktigt ren & fin. Hon blir alltid så busig att leda efter att man har badat henne, tror att hon fattar att de är tävling på gång! 
Packade och smorde alla saker noga. Jag är alltid så noga med att ha fina grejjer när man far på tävling d.v.s smord utrustning, glansig häst tvättade schabrak osv. Tycker om när sakerna är rena och fina.  
Ska ta och packa de sista i klädes väg nu. 
Bjuder på några bilder på Barbie & mig ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0