Pitetävling!

Heej!
helgen i pite gick väll sådär, på fredagen red jag bara en LA, var en A/O så stoppade upp ett ganska högt tempo från början. Det var en jättestor bana men hon hoppade superbra hela banan men näst sista hindret så blev hon lite trött och fastnade i handen mot kombinationen så där fick vi ett stopp, men var jättenöjd med hon ändå för sånt flyt hela banan som.=)
Lördagen behöver vi inte äns prata, Jag och hästen hade en allmänt dålig dag och allt gick bara fel..menmen man kan ju inte ligga på topp varje tävling ;)
på söndagen red jag bara en LB nollnollade den och kom 3a tog dewt bara jättelugnt å sånt ville som bara att vi skulle få lite flyt igen. 
sen när jag skulle in på prisutdelning hör jag hur alla ba börjar kuta till våran hästbuss å ropa att den brinner å allt..men skulle just in på prisutdelningen så... sen då gick jag ialllafall dit å då höll dem på att spola vatten där under bussen å de berättade att grillen som låg i lastutrymmet hade tagit eld i plastpåsen å höet typ:O
tur så klarade sig bussen i allafall för de hann "släcka" den så snabbt.
 
/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0