Piteå ridklubb fredag

Har just kommit ut ur duschen. Hela den här dagen började med åska och blixtranden och spö regn när vi skulle fara. Men men vi tog oss ändå dit och:
De har gått 7kt bra i dag!
 i LC:n så hade jag bra tryck i henne och höll de hela vägen till mål sen var de en A:O/A:O så direkt omhoppning fick ett riktigt stort språng på andra i omhoppningen så hade hon STOR galopp så hann inte riktigt få tillbaka henne och svänga som jag skulle, men de fick jag tillbaka sen så vann den klassen!:)
I LB så hade jag ingen "press" var bara ute efter att försöka komma dubbelnolla. Hon slog i ordenligt i 5:an så jag trodde att vi rivit sen så hade vi inte de så då var de bara att fortsätta kämpa! I omhoppningen så var jag 4sek snabbare än 2:an så vi vann den klassen också! Helt otroligt har ridit 7 klasser och vunnit 6 av dom! Haha snacka om bäst ponny! I morgon rider jag bara LB och de är A-stil vilket innebär att de bara är stilhoppning typ ;)
 
 
PÖSS!<3

Kommentarer
Postat av: Emma Håkansson

Hej!
Vad fin barbie är!
Jag red henne när hon stog hos Jane Johansson, tränade och tävlade upp till LB, En helt underbar ponny!
Kolla gärna filmerna på mig och henne på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=M8tYQMvVQQc

2013-01-02 @ 22:59:43
URL: http://nattstad.se/emmahakansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0