OS i london?

Nu snackas de om att de kanske inte kommer gå att ha OS i London för att de regnar så mkt! När jag var i London i April så höll dom på att bygga i hela staden för att förbereda OS och nu kanske dom inte ens kan ha det där... 
Malin Baryard kommer inte kunna starta där med Tornesch för han har fått senskada.. 
 
Kanske ska man åka på ponny SM?
De kommer nog bli så att jag & mamma bilar ner till stockholm den 3dje augusti och hälsar på moffa, sen kommer ev, Linda Sarja med flyget så ska typ vi kolla på SM.et Lördag-Söndag för då var de de högsta klasserna och finalen osv. Sen på Måndag ska jag,mamma,moster och Linda gå på grönan sen på tisdag så bilar vi hem och så är de tävling för mig i vännäs helgen efter ;) 
hoppas verkligen att de blir av, fast att de är på Luleå kalaset så far man hellre på SM tycker jag i alla fall;) 
 
här är filmen från Piteå: 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

OMG, dröm ponny <3<3<3<3<3<3<3

2012-07-17 @ 01:52:01
URL: http://www.lulearyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0