ny hjälm..

jag måste köpa en ny tävlinshjälm.. min fina GPA speed  air är för liten, jag har fått så stort huvud...
Jag har aldrig flygit av så man har landat på hjälmen eller så!den första av fallningen med den var nog i lördags och då landade jag ju på axeln... Så den ska jag sälja och en hel del andra hästsaker tex en gel rear riser (padd)
massa träns osv så hör av er om ni är intresserade :D 
 
 
där var en bra bild på hjälmen den kostar 5000 ny ungefär och vi ska sälja den för 1800:- hör av er om ni är intresserade av någonting :)

Kommentarer
Postat av: Vilma

Vilken storlek är hjälmen i? :)

Svar: är i stockholm nu men har för mig att de var 56!:)
None None

2012-08-01 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0