lite trimm inför tävlingarna;)

Heej
Idag blev det att rida igenom hon (eller som vissa säger "trimma") hon lite på banan inför tävlingarna i helgen,
red med dressyrsadeln för hade redat smort och packat in hoppsadeln i skåpet så...
red iallafall med den och så red jag med mitt vanliga raka bett och graman.
brukar typ aldrig rida med graman men eftersom hon gick ganska hårt igår ville jag att hon bara skulle få slappna av och bli lite lösgjord,
hittade som på en liten egen öving som jag red på, med galopp från skitt in på en volt som och  sen avbrott till skritt och antingen en framdelsvändnig eller en bakdelsvändnig ut i andra varvet åsså galopp från skritt igen  likadant =)
Akeley jobbade på riktigt bra å blev jätte avslappnad och fin!:)
sen red jag Påwl också,har inte ridit han på ett tag nu men idag skulle jag då ha han,red i skogen med ida å Ferrari och vi avslutade med att klättra lite med dem :)
Imorgron får då Akeley vila. Till helgen ska jag ju å tävla i NRK och då blir det att rida LB,LA på Lördag och LA+5 på Söndag.
Hoppas vi syns där!;)
 
/Simone
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad du å Akeley passar bra tillsammans!!! :D
/Sandra

2012-07-19 @ 16:30:52
Postat av: Anonym

En fråga till er, hur långt tror ni att ni kommer komma med era nu varande ponnyer ?(:
Eller vd är "målet" med dom :)
Btw. Bra blogg (;

2012-07-19 @ 16:40:28
Postat av: Tjej

Skriv om tävlingen

2012-07-20 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0