lilla älskade Barbie!<3

var och hälsade på barbie nu en sväng i kväll, lillagumman såg på mig de var som att hon sa någonting hon är så speciell den där hästen alltså <3
vet inte hur jag ska hålla uppdatringen nu riktigt för eftersom att jag inte rider och Simone ska till västerås men jag kommer nog på nått att blogga om! I morgon ska Linda rida barbie och på onsdag sen ska vi tömköra och så:)
men jag ska lova er att jag ska försöka blogga så ofta jag kan,de är ju lite jobbigt med en hand bara...
Jag och mamma ska ju somsagt fara ner till stockholm när SM:et, så planerar vi våran färd vilka affärer och sånt!:)
 
 
du är helt amazing min lilla häst, absolut de bästa som någonsin hänt! Hoppas att de här läker fort så vi kan ha de kul igen!<3 är så ledsen över det här....Men de är inte ditt fel gmn!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0