en vecka och 2 dagar

Nu har en vecka och 2 dagar gått och jag håller på att DÖ! Om jag inte får rida min häst med två armar så kommer de sluta så här varje dag:
 
Ja i går kunde jag verkligen inte hålla mig längre, Marie red henne så skrittade jag och travade lite grann! Höll på att dö gud vad jag saknat henne! de är 7kt hur fan ska jag klara mig i typ 1 vecka i sthlm utan att ens se henne? :'( grinar typ så fort jag ser en hopp bild på oss och saknar allt de där...
Tänkte i alla fall bjuda på bilder på mina 3 ögonstenar jag har/haft alla har ni varit lika underbara på olika sett! <3  
Saknar er alla lika mkt! Fast skickar en extra fin tanke till den gule, Indra min fina ängel som galopperar i trapalanda <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0