BÄSTHÄST!! älskar dig så otroligt mkt!!<3

Måste bara börja inlägget med att skriva:
Asssååå fifan vad min ponny är Bäst!!!!<3<3
Var ju somsagt å tävlade i NRK igår å idag, igår red jag LB och LA, i första klassen var det MHPC och då vann jag stilbedömningen å fick ett schabrak sen hade jag högst stilpoäng av alla kategorier så då vann jag ett par stigbyglar också!:D i LA var det en A/0 red inte så jättesnäft utan ville bara ha en nolla som..men hade ett ganska bra galopp så det blev en 2a plats :D sen idag red jag bara LA+5 idag (debuten som) hahah men var typ asnervös för det var en jäääättelång bana å asMaxade hinder såå....men Akeley kämpade på så otroligt bra och vi nollade med snabbaste tiden!!!:D<3<3 hon var så duktig!!
sen vann vi också Müllers cupen för C-ponnyerna!!:D
BÄSTHÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0