åh orkar inte mer...

får se hur det går att blogga med en arm, de kanske inte blir världens finaste men de får ni stå ut med.
i dag vare så pass att när jag skulle hoppa fram till min andra klass LB så blev de missförstånd mellan mig och barbie jag trodde att hon skulle (hoppa av) men då tog hon ett kort galoppsprång till så jag flög fram på halsen men så snäll som hon är så hoppar ju hon ändå så efter hindret flyger jag rakt ner i backen som jag redan tyckte var nog hårt som asfallt med grus på ungefär... så landar jag på axeln så gick vi ut ur ridhuset för de gjorde ju inte lite ont! så känner jag efter nyckelbenet så känner jag hur två benbitar står åt olika håll! så då bestämmde vi att fara till akuten och dom kollade på nyckelbenet osv så röntgades jag och så fick vi beskedet att det var av... så får typ inte rida på 3 månader... får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya,krya,krya <3333

2012-07-22 @ 17:52:54
URL: http://lulearyttare.blogg.se
Postat av: hanna - luleåryttare

om du behöver hjälp med mocka o så kan jag säkert hjälpa. krya och hoppas de läker fort!

2012-07-22 @ 22:10:16
URL: http://lulearyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0