Dålig uppdatering-.-

Hej!
Förlåt att jag typ aldrig bloggar men blogg.se dampar as mkt på mobilen å det går inte äns att publicera nå inlägg :O å våran vanliga dator hemma segar svin mkt..-.- så man orkar typ aldrig blogga på den...
tänkte iallafall att jag skulle passa på att blogga nu när jag bor hos mormor å tar hand om hennes hundar åsånt:)
Veckan i Stockholm var jättebra!:)Var över 30 grader varmt å strålande sol varenda dag !:D
träffade även Malin baryard och Pether Markne;) Åsså var vi ju å pussade på lilla Nemo som stod där en bit bort :')
Hehe de ringde mamma på kvällen dan innan vi skulle fara å frågade om vi var i årsta för det hade sett att jag skulle dit å tävla åsånt så då rimgde dem oss å sa att nemo bara stod en liten bit från stallet vi stod i :) så vi åkte dit å hälsade på han å han hade det jättebra å dem har så kul med han å han är ju så söt å charmig så alla är ju så kära i han :')<3
 
lite bilder från Stockholm :)
 
 
 
Min lilla charmknutte<3
 
/Simone
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrine & Olivia

Bloglovin byte? :D

Svar: Vaa? jag tror inte vi har bloglovin? x)
None None

2012-08-09 @ 12:11:10
URL: http://norrryttare.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför bloggar du aldrig om resultaten? Säg hur de gick och tävla de var väl därför ni var i Årsta?!

Svar: det gör jag väll,jag bloggar ju alltid om resultaten, å nä det var mest för en kul grej åsånt å för att träna att tävla på gräs,träffa nemo å de!:)
None None

2012-08-09 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0