13/8

Den här dagen är väldigt speciell fast den skulle varit en månad till baka... Men kan i alla fall berätta! den 13/7 2010 så fick jag min första ponny! Kan berätta hur allting gick till! :D
 
Vi var i stugan ute och solade på bryggan mitt på sjön så säger mamma att vi måste fara till stallet och spåna Ericas box för de skulle komma en häst som skulle hyra boxen av Erica tills hon kom hem med sin häst från bete!
De var de ända jag fick veta av mamma!... Så vi far dit och de var 7kt varmt Felicia & Anna var där vi tjatade på mamma om att vi ville fara och bada i Haga! Men mamma satte mig bara i en massa nya arbeten!
Så kommer de in en karl som frågar om de var jag som var Emelie Lamppa! så sa han att de var en kille där ute som ville träffa mig, sa han surt! haha så kommer ja ut så är de 10000 pers som står och filmar så kommer då en tjej och leder en ponny med presentsnören runt halsen och mamma säger någonting om att de var min ponny och jag dog av glädje tårarna rann! De var nog bland den bästa dagen och kommer vara i hela mitt liv! För jag hade kollat på han på annonser och då hade mamma redan varit och provridit han! haha ja så blev det! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0